[Czuwaj] Zjazd ZHP

Pon, 5 Gru 2005, 11:40:47 CET

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 05 December 2005 11:14
Subject: Re: [Czuwaj] Zjazd ZHP

>Same wypowiedzi na Zjeździe mówiły o  hufcach, w których jest po prostu
>FATALNIE a komendant to już tylko  "poborca etatów" - ja mam takie
>doświadczenie z ZHP i dlatego mam takie  zdanie - przeceiż sam znam wielu
>WSPANIAŁYCH hufcowych, choćby druhna z  sąsiedniej Trzebini

Hm... Jak rozumiem, zapis typu "zakaz zatrudniania w ZHP członków władz ZHP"
nawet nie pojawił sie w propozycjach?? A to spokojnie umozliwiłoby i
oczyszczenie władz z elementów etatowych, jak i zmniejszyłoby kontrowersje
wokół kadencyjności... No, ale zakaz etatów dla władz... w ZHP... marzenia.

DJD