[Czuwaj] Re: Naczelniczka ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 3 Gru 2005, 19:28:20 CET

-----Original Message-----
From: Wojciech Wojtaszek [mailto:klopsikx w wp.pl]
Sent: Saturday, December 03, 2005 5:36 PM
>i sa osobowaosc prawna dla choragwi co w przypadku mojej oznacza  koniec
harcerstwa a poczatek firmy "choragiew" sp. z.o.o  oto pola dzialanosci.....
>oraganizacja obozow letnich na terenie calego kraju, ukrainy i slowacji
fachowa obsluga pilotow i przewodnikow  wykwalifikowana kadra z
uprawnieniami panstwowymi  konkurencyjne ceny
(...)
klopsik

Nie przesadzasz klopsiku?
Już teraz wszystkie choragwie moglyby tak robic.
W choragwiach jednak pracuja LUDZIE (np. ja).
A ja jestem harcerzem bardziej niż biznesmenem.

Wiec się z Toba kompletnie nie zgadzam.
Ja się bardzo ciesze, ze (jak na razie) przeszla osobowosc prawna.
To będzie dla mnie i mojej choragwi gwarancja, ze nie będę splacal dlugow
nieodpowiedzialnych instruktorow, którzy bawia się harcerstwem zaciagajac
zobowiazania bez pokrycia - jak to już mialo miejsce w przeszlosci.

Ale to wcale jeszcze nie jest pewne, ze będzie osobowosc prawna...

Pozdrawiam

Tomasz Grodzki
togro w togro.pl

Zobacz więcej: