[Czuwaj] Zjazd ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Nie, 4 Gru 2005, 01:33:49 CET

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
> Mam dokładnie takie same wrażenia! Przebieg Zjazdu mnie bardzo rozczarowuje
> i napełnia smutkiem. Wygrywa linia leśników-garsonek-olimpijek.

Ja dla rozrywki dodam określenie Craiga Turpiego z biura WOSM. Dialog
był taki:

(początek przetłumaczyłem)

-Michael, skasowałeś wreszcie te mundury wojskowe?
-Craig, wiesz że nie tak łatwo zmienić militarny wizerunek naszej
organizacji...
-Ale przeciesz znasz słowa Baden Powella..
-No wiem, wiem ale mówiłem ci że to nie takie łatwe.
-A skasowaliście chociaż "ciężkie marynary"?
-To znaczy?

-Well, "Jaruzelsky" type

;)