[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Nie, 4 Gru 2005, 15:42:38 CET

AS> do ZHP wstapilem w 47... bylem w ZSMP... bylem w PZPR.. bylem poslem na
AS> sejm PRL z ramienia PZPR... i tyle!
AS> Czy Ty naprawde nie czujesz, ze cos jest nie tak?

AS> A moze po prostu nie czujesz, ze tamten okres i dzialalnosc struktur ZHP
AS> z lat 60 i 70 to nie jest powod do dumy i nasladowania?

gdyby nie bylo juz nikogo kto w '47 nazywalby sie harcerzem, w '60
chcial nazywac sie harcerzem, w '70 mowil o sobie harcerz i w
osiemdzisiatym, bez wzgledu na wszystkie inne argumenty jak to robili
i co o tym myslimy to czy ja w '84 moglbym powiedziec o sobie harcerz?
czy ktos z ZHR teraz mowilby harcerz o sobie? czy byloby w ogole w
naszej swiadomosci jakiekolwiek harcerstwo ktore mozemy starac sie
czynic lepszym?

marcin