[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 15:35:49 CET

Adrian Łaskarzewski napisał(a):

> Ja posłuchałem.
> Ten człowiek zatrzymał się w okolicach 1990 roku.
> Jak większo�ć polityków prawicy patrzy wstecz, a nie wprzód.
> Żyje przeszło�ciš, a nie przyszło�ciš.
> HSPS, 1956, żenada.
> Jaki to ma zwišzek z dzisiejszym ZHP?

Adrian.. Zaraz sobie przeslucham, ale tak a propos Twojej wypowiedzi,
ktora juz po raz drugi przychodzi mi komentowac...

Jestes harcmistrzem w organizacji, ktora na swojego przewodniczacego
wybiera czlowieka, ktory prezentujac sie mowi:
do ZHP wstapilem w 47... bylem w ZSMP... bylem w PZPR.. bylem poslem na
sejm PRL z ramienia PZPR... i tyle!
Czy Ty naprawde nie czujesz, ze cos jest nie tak?

A moze po prostu nie czujesz, ze tamten okres i dzialalnosc struktur ZHP
z lat 60 i 70 to nie jest powod do dumy i nasladowania?

> Jednocze�nie zapomina, że Prawo Harcerskie do którego się odwołuje powstało w tym ZHP, które było członkiem-założycielem WOSM.

Od tego ZHP oni sie nie odcinaja, wiec o co chodzi?
To raczej my sie od tego ZHP chcemy odcinac majac inne Prawo i planujac
je jeszcze dalej modyfikowac...

Mowisz o prawdzie, Adrianie...
Poszukuj tej prawdy i wsluchuj sie w zdanie tamtych ludzi, a nie z furia
ich atakujesz nie probujac ich zrozumiec...

pozdrawiam
olek