[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 16:31:21 CET

phm Wojciech Godoń napisał(a):
> Dnia 04-12-2005 o 16:10:14 Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał:
> Rozwiń myśl, bo nie wiem czego się spodziewać :-) i nie zaczynaj wojny
> bo  wyśle tam nasze zuchy w berecikach z antenką :)

Wiadomo, czego mozna sie po mnie spodziewac - wszystkiego!
;))

pozdrawiam
olek

ps. a na serio: jezeli obawiales sie wojny ZHP-ZHR to z mojej strony sie
tego nie boj. Jak widzisz - najczesciej krytykuja mnie jednak ludzie z
mojej organizacji.

A co do znaczenia mojego zartu... mysle, ze czytajac komentarze tego, co
sie dzieje tudziez co zostalo postanowione na zjezdzie ZHP, mozesz
zgadnac co moze stac sie domena, w ktorej moja organizacja bedzie lepsza
  niz w wychowaniu ;)