[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

=?us-ascii?Q?=22Adrian_=A3askarzewski=22?= adrian_2 w zhp.inet.pl
Nie, 4 Gru 2005, 15:56:32 CET

W dniu 2005-12-04 o godz. 15:35 Aleksander Senk  senk w post.pl napisa=B3:

>Jestes harcmistrzem w organizacji, ktora na swojego przewodniczacego
>wybiera czlowieka, ktory prezentujac sie mowi:
>do ZHP wstapilem w 47... bylem w ZSMP... bylem w PZPR.. bylem poslem na
>sejm PRL z ramienia PZPR... i tyle!
>Czy Ty naprawde nie czujesz, ze cos jest nie tak?
A mo=BFe mia=B3 to przemilcze=E6?

Po stokro=E6 wol=EA cz=B3owieka, kt=F3ry otwarcie m=F3wi co robi=B3 w=
 przesz=B3o=9Cci, ale m=F3wi=B9c o przysz=B3o=9Cci pozytywnie patrzy w=
 prz=F3d a nie wstecz.
Nie akceptuj=EA za=9C ludzi, kt=F3rzy kiedy=9C byli nieskalani, a ich=
 obecne post=EApowanie daleko odbiega cho=E6by od harcerskiego braterstwa.
I nie m=F3wi=EA tu konkretnie o druhu Borodziku, bo go bli=BFej nie znam, i=
 nie s=B3ucha=B3em jeszcze jego prezentacji.

>A moze po prostu nie czujesz, ze tamten okres i dzialalnosc struktur ZHP
>z lat 60 i 70 to nie jest powod do dumy i nasladowania?

Czy druh Wiatr jest Twoim suflerem?

>powsta=C5=82o w tym ZHP, kt=C3=B3re by=C5=82o=
 cz=C5=82onkiem-za=C5=82o=C5=BCycielem WOSM.

>Od tego ZHP oni sie nie odcinaja, wiec o co chodzi?

Odcinaj=B9 si=EA od sensu zapis=F3w w dokumentach WOSM dotycz=B9cych boga.

>To raczej my sie od tego ZHP chcemy odcinac majac inne Prawo i planujac
>je jeszcze dalej modyfikowac...

Ty i ja inaczej postrzegamy kwesti=EA zmieniania Prawa Harcerskiego. Temat=
 ten by=B3 tu wielokrotnie omawiany, wi=EAc my=9Cl=EA, =BFe to jedno=
 stwierdzenie wystarczy.

>Mowisz o prawdzie, Adrianie...
>Poszukuj tej prawdy i wsluchuj sie w zdanie tamtych ludzi, a nie z furia
>ich atakujesz nie probujac ich zrozumiec...

No w=B3a=9Cnie staram si=EA zrozumie=E6, i nijak mi to si=EA nie udaje. To=
 jest chyba zupe=B3nie inny styl =BFycia.

Adrian