[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 16:06:25 CET

Ech :)
Jak ja lubie te dyskusje, w ktorych widac, ze ktos mojego listu nie
przeczytal...

> A mo¿e mia³ to przemilczeæ?

A czy ja mowie cos o tym, ze niepotrzebnie powiedzial, ze tak bylo?

Ja mowie o organizacji, ktora wybiera kogos takiego na swojego
przewodniczacego.

> Po stokroæ wolê cz³owieka, który otwarcie mówi co robi³ w przesz³oœci, ale mówi¹c o przysz³oœci pozytywnie patrzy w przód a nie wstecz.
> Nie akceptujê zaœ ludzi, którzy kiedyœ byli nieskalani, a ich obecne postêpowanie daleko odbiega choæby od harcerskiego braterstwa.
> I nie mówiê tu konkretnie o druhu Borodziku, bo go bli¿ej nie znam, i nie s³ucha³em jeszcze jego prezentacji.

A o kim mowisz?
Bo jak o nikim konkretnym, to moze bez sensu, ze to piszesz? Co?

> Czy druh Wiatr jest Twoim suflerem?

Nie rozumiem?
Moze powiedz wprost co masz na mysli? Po co jakies podchody, he?
:-)

> Odcinaj¹ siê od sensu zapisów w dokumentach WOSM dotycz¹cych boga.

Ale oni nie naleza do WOSM, wiec o co Ci w ogole chodzi?

Strasznie zagmatwales swoja argumentacje i nie wiem, czy bronienie
tamtych sformulowan ma sens.
Moze sprobuj ten zarzut sformulowac raz jeszcze? Bedzie czytelniej.

> Ty i ja inaczej postrzegamy kwestiê zmieniania Prawa Harcerskiego. Temat ten by³ tu wielokrotnie omawiany, wiêc myœlê, ¿e to jedno stwierdzenie wystarczy.

No jasne, ze inaczej.

Ale co to ma do rzeczy?
Pisales o nawiazywaniu i odcinaniu sie od ZHP, ktore tworzylo WOSM. Wiec
  pisze Ci, ze z tym odcinaniem to taka prosta sprawa nie jest.

> No w³aœnie staram siê zrozumieæ, i nijak mi to siê nie udaje. To jest chyba zupe³nie inny styl ¿ycia.

No i...?
Nie rozumiesz tego, co jest inne od Twojego zdania?

pozdrawiam
olek