[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Nie, 4 Gru 2005, 16:47:25 CET

Dnia niedziela, 4 grudnia 2005 15:56, Adrian Łaskarzewski napisał:

> A może miał to przemilczeć?
>
> Po stokroć wolę człowieka, który otwarcie mówi co robił w przeszłości, ale
> mówiąc o przyszłości pozytywnie patrzy w przód a nie wstecz. Nie akceptuję
> zaś ludzi, którzy kiedyś byli nieskalani, a ich obecne postępowanie daleko
> odbiega choćby od harcerskiego braterstwa. I nie mówię tu konkretnie o
> druhu Borodziku, bo go bliżej nie znam, i nie słuchałem jeszcze jego
> prezentacji.

No to może posłuchasz Adrian, i jeżeli będzie to także wypowiedź Jarosława
Balona, w której uzasadniał swoją decyzję o rezygnacji. Kontrast pomiędzy
tymi dwiema wypowiedziami, był dla mnie przytłaczający.

Nie wiem, w którym momencie wypowiedzi druha Borodzika odniosłeś wrażenie, że
jest on człowiekiem, który pozytywnie patrzy w przyszłość. Na czacie
Zjazdowym szef Zespołu Mundurowego GK ZHP referował poglądy druha Borodzika
na temat getr i wynika z nich raczej, że w przeszłości siedzi mocno i dalej
niż na wyciągnięcie ręki nie patrzy.

Ten obraz, który budujesz, że są jacyś ludzie prawicy, którzy pragną rozliczeń
i inni, którzy ich nie pragną, trochę już trąci nieświeżością...zresztą
polityki się specjalnie nie tykam więc nie lubię takich porównań.

Dla mnie osobiście kiedy po wypowiedzi dh Balona, który mówił o takich
prostych harcerskich rzeczach, o tym, że się trochę zawiódł na wyrachowaniu
jakichś frakcji zjazdowych, po oklaskach, które otrzymał, wyszedł dh Borodzik
w celu uszczegółówienia swojego życiorysu, który przed chwilą był
przedstawiany, życiorysu, w którym jakoś poza ścisłą przynależnością do
różnych ciał i organizacji zależnych od PZPR niewiele więcej było, w sytuacji
kiedy został jedynym kandydatem na Przewodniczącego...było to dla mnie
osłabką tak wielką, że nie dałem rady stać rano z łóżka na zajęcia.

No, ale może się mylę. Może było późno. Może dh Borodzik będzie rzeczywiście
spoko, może będę mógł także jego reflekcje nad harcerstwem wykorzystywać w
pracy kształceniowej....

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)