[Czuwaj] Re: Naczelniczka ZHP

Pon, 5 Gru 2005, 10:33:49 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'wojtekwp'" <klopsikx w wp.pl>; "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'"
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 03 December 2005 19:28
Subject: RE: [Czuwaj] Re: Naczelniczka ZHP

To będzie dla mnie i mojej choragwi gwarancja, ze nie będę splacal dlugow
nieodpowiedzialnych instruktorow, którzy bawia się harcerstwem zaciagajac
zobowiazania bez pokrycia - jak to już mialo miejsce w przeszlosci.

Będziesz spłacał długi, będziesz...

Wystarczy, że GK podżyruje kredyt / albo udzieli zgody / i już jest powód na
wejście w majątek całego ZHP, a chorągiew to jednak tylko "podwójna
osobowość".

Co dobre, to to, że raczej nie będzie można ścigać jednej chorągwi za zwykłe
zobowiązania drugiej, np. za ZUSy i PITy.

DJD