[Czuwaj] RE: Przewodniczący

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 5 Gru 2005, 10:55:43 CET

Przeciez on to powiedzial przed wyborem. Wlasnie dlatego ma 3
wiceprzewodniczacych. W tym także Rafala Klepacza, który o malo nie zostal
Naczelnikiem.

> Choć i tak moim zdaniem jego miejsce jest w muzeum - nie
> metaforycznie tylko na prawdę. Chciałbym, aby muzeum było
> choć w połowie tak wspanieł jak muzeum PW...

On tez by chcial. I ja tez. I chyba wszyscy. Dlatego mam nadzieje, ze
znajdzie czas na to, by dalej w nim pracowac, chcoc oczywiście Dyrektorem
już ne będzie mogl być (zgodnie z nowym Statutem ZHP).

> I jeszcze jedno. Czy w związku na przeszłość druha (poseł
> PZPR) nasz nowy prezydent będzie chciał utrzywać z nim
> jakiekolwiek stosunki?
> Przecież wiemy jak ocenia świat...

To jest przede wszystkim problem prezydenta.
A z drugiej strony - przeciez z prezydentem ma pracowac glownie
Naczelniczka.

> To ile ci jeszcze zostało? He he he. A tak na serio ile
> miałeś wtedy lat?
> g00rek

Zostalo mi jeszcze 12 kolejnych niepelnych kadencji :-)))
Zartowalem. Byłem komendantem w latach 1993 - 1997 (dwie pelne 2 letnie
kadencje - chociaz wtedy nie było kadencyjnosci).
A potem znow w latach 1999 - 2007 (?) - nastepne dwie pelne kadencje.
Wtedy miałem 19 lat. Dzisiaj gdy na to patrze, to uwazam, ze powinno być
ograniczenie wiekowe na funkcje komendanta hufca na poziomie np. 25 lat.

A przy okazji. Uwazam, ze kadencyjnosc jest OK. W tej chwili nie ma
kandydata na komendanta naszego hufca (chociaz ja bym paru widzial :-), ale
skoro nie będę mogl być ponownie komendantem, to znaczy, ze ktos bedzie
musial się zdecydowac.
A ja będę mogl spokojnie zostac Naczelnikiem :-)

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: