[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Pon, 5 Gru 2005, 11:11:16 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Monday, December 05, 2005 9:39 AM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

>No dobra. Miałem się nie odzywać, ale nie już mogę.
>Jestem komendantem hufca Otwock. Zostalem nim po raz pierwszy w 1993 roku i
>wtedy po raz pierwszy zetknalem się z druhem Andrzejem Borodzikiem.

Dziękuję Ci Tomku za te informacje. W rzeczywistości są uspokajające.

Nie rozumiem takiej postawy: "Wiem ale nie powiem". Przecież ja też mam
prawo wyrabiać sobie poglądy na podstawie posiadanych informacji: słyszałem
wystąpienie dh Borodzika, jego życiorys i opinię osoby, którą cenię, a która
miała z nim kontakt, wydało mi się to całkiem miarodajnymi źródłami, ale
oczywiście zostawiłem sobie margines niepewności, bo rzadko się zdarza
człowiek jednowymiarowy.

Dzięki Tobie, znam teraz inne wymiary nowego Przewodniczącego ZHP. Dzięki,
następnym razem jak coś wiesz to mów od razu.

parasol

Grupa dyskusyjna Czuwaj
Czuwaj w listy.czuwaj.net