[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 5 Gru 2005, 12:39:54 CET

Nie napisalem tego dlatego, żeby kogokolwiek uspokajac. Napisalem to
dlatego, ze nie mogę pogodzic się z negatywna opinia o czlowieku tylko
dlatego ze być czlonkiem PZPR. Przyznam szczerze, ze nie wiedzialem tego
wczesniej. Nie wiedzialem także ze był poslem. Staram się jednak nie patrzec
ludziom w rodowod, a raczej doceniac to co robia.

Majac jednak ta wiedze mam do niego jeszcze wiekszy szacunek. Ze potrafil to
glosno w takim momencie powiedziec.

Nie znam ani jednej zlej rzeczy, która moglbym powiedziec o druhu Andrzeju.

Ale może jest ktos, kto może cos takiego napisac?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: