[Czuwaj] Re: Przewodniczący, było: Re: [Czuw aj] Wiatr na zjezdzie...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:49:46 CET

Mirek Grodzki napisał(a):
> Michał Górecki <g00rek w wp.pl> napisał(a):
> [ciach]
>
> Zycze Ci, zebys w wieku 75 lat mial taki sam
> dorobek i taka sama gotowosc do dalszego pelnienia
> sluzby.
>
> I takie samo zdanie u mnie jak ma Druh Przewodniczacy.
>
> Wydawalo mi sie, ze Kwiecien 2005 pokazal sens
> tego, ze ludzie starsi wiekiem nie musza byc zamykani
> w muzeach i skansenach. Ze maja cos do zrobienia.

Nie rozumiem. Napisałem właśnie, że chciłabym, aby miał taką żywotność
jak papież w tym wieku. Natomiast pewne ograniczenia są, zawsze są.

Jak zwykle emocje przeciw racjom.

g00rek
(też rodowo z Otwocka :P )