RE: [Czuwaj] Re: Przewodniczący, było: Re: [Czuw aj] Wiatr na zjezdzie...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:35:06 CET

Mirek proszę, bez demagogi, nikt nie odejmuje zasług ani gotowości druhowi
Brodzikowi.  Wiesz jak wyglądają spotkania Rady Naczelnej? Ile trzeba mieć
energii, uwagi, charyzmy, aby zapanować nad tym ciałem?

--
s00hy
www.wigierczycy.w.pl