Re: [Czuwaj] Re: Przewodniczący, by ło: Re: [Czuw aj] Wiatr na zjezdzie...

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:48:26 CET

> Mirek proszę, bez demagogi, nikt nie odejmuje zasług ani
gotowości
> druhowi
> Brodzikowi.  Wiesz jak wyglądają spotkania Rady Naczelnej? Ile
trzeba
> mieć
> energii, uwagi, charyzmy, aby zapanować nad tym ciałem?

Demagogiczny to byl post, na ktory odpowiedzialem.
Najfajniejszy byl argument z PZPR.
Niesamowicie merytoryczny.
Za mlody G00rek jestes, zeby by to argument
w Twoich ustach. Sorry.

Wystarczy chwile pomyslec od czego bedzie szef,
a od czego jego pomagagierzy, nie?
Przeciez to powiedzial.

MG