Re: [Czuwaj] Re: Przewodniczący, by ło: Re: [Czuw aj] Wiatr na zjezdzie...

Pon, 5 Gru 2005, 12:32:33 CET

----- Original Message -----
From: "Mirek Grodzki" <mirek.grodzki w gazeta.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 05 December 2005 11:48
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Przewodniczący, by ło: Re: [Czuw aj] Wiatr na
zjezdzie...

> Demagogiczny to byl post, na ktory odpowiedzialem.
> Najfajniejszy byl argument z PZPR.
> Niesamowicie merytoryczny.
> Za mlody G00rek jestes, zeby by to argument
> w Twoich ustach. Sorry.

Bzdura. I g00rek i nawet taki smarkacz jak ja ma prawo użyć tegoż argumentu.
Zwłaszcza, jesli sam zainteresowany Druh wymienił to w swojej prezentacji,
pomijając informacje np. takie, które Ty pusciłeś o nim na listę [czuwaj].

Choć i tak dla mnie to nie sa argumenty "za". Po prostu do seniorów nie mam
zaufania, i tyle. Nie mylić z instruktorami w zaawansowanym wieku - jednym z
instruktorów, do którym mam duzo zaufania - jest jeden z najstarszych
członków RN. Ale on nie jest seniorem. Mentalnie.

DJD