[Czuwaj] Re: Przewodniczący, by ło: Re: [Czuw aj] Wiatr na zjezdzie...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 5 Gru 2005, 14:42:23 CET

Mirek Grodzki napisał(a):
> Demagogiczny to byl post, na ktory odpowiedzialem.
> Najfajniejszy byl argument z PZPR.
> Niesamowicie merytoryczny.
> Za mlody G00rek jestes, zeby by to argument
> w Twoich ustach. Sorry.

Mirek i znowu emocje. Aż mi się nei chce gadać. "Od nas to go będziemy
bronić". Stary, nikt druha Przewodnicącego nie atakuje, opanuj się. Bo
już chodzą plotki po GK, że atakuję przewodniczącego... Ech, szkoda gadać.

Argument z PZPR odnosił się Kaczyńskiego, bo znane jest jego podejście,
kurczę czytaj wyraźnie, bo na prawdę żenada.