[Czuwaj] Przewodniczacy - c.d.

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Pon, 5 Gru 2005, 12:40:05 CET

Dnia 05-12-2005 o 12:34:05 TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:

> Wiekszosc wybrala go dlatego, ze był JEDYNYM kandydatem. A to jest
> najgorsze
> co może spotkac kandydata.

Może ktoś mi wytłumaczyć albo napisac powody rezygnacji z kandydowania
Jarka Balona na funkcje Przewodniczącego.
Musiałem niestety zasnąć bo zakończyłem swoje "nagrywanie" relacji na 67
paragrafie i dalej ne wiem co było a rano już były wyniki :)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II