[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

Pon, 5 Gru 2005, 14:43:25 CET

----- Original Message -----
From: "Ania Miszczak" <ania.poziomka w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 05 December 2005 14:34
Subject: Re: [Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

========

To w tym momencie jest "społecznikiem", który pracuje w ZHP nie biorąc z
tego pensji...

Przypomina mi to sytuacje z 1998, kiedy na prośbe znajomych zatrudniłem sie
u nich na obozie na umowę - zlecenie (brakowało im wychowawców). Po
wakacjach dowiedziałem się od ludków z innego szczepu, że jestem pasozytem,
który bezczelnie zarabia na harcerzach...
I wszystko mogłoby byc OK, gdyby nie to, że ci sami ludkowie za wolontariat
na obozie WŁASNYCH druzyn dostali NAGRODY o wysokości 3 x większej, niż moja
pasozytnicza umowa zlecenia na obozie obcego środowiska...

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin