[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 5 Gru 2005, 18:09:51 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 05, 2005 5:16 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

> Czyli pracuje spolecznie na umowe zlecenie? :-)))
> Bo z tego co wiem, wszyscy komendanci choragwi biora pieniadze za to co
> robia...
>
> Poniekad slusznie, tylko po co te kombinacje?

Witam!

Nie wiem dokładnie, w jakiej formie i ile zarabia komendant mojej choragwi.
Chodziło mi tylko o poinformowanie, iż i nie jest zatrudniony na etat.
Co ma znaczenie, chociażby dlatego, że może nadal pełnić funkcje k.ch.

A dlaczego są stosowane takie kombinacje? Otóż mogę się tylko domyślać.
Pewnie ma znaczenie to, że:
- może publicznie mówić, że pracuje "społecznie" :)
- obciążenie dla ZHP jest mniejsze, bo chyba nie płaci się składki na ZUS
(ma swoją firmę i tam zarabia więcej niż płaca minimalna),
- nie występuje podległość służbowa w stosunku do pracodawcy wynikająca z
kodeksu pracy.

Krzysiek

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7