Re: [Czuwaj] Trzeba uprawiać swój ogródek - WOLTER

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 5 Gru 2005, 17:06:48 CET

Dnia 5-12-2005 o godz. 15:10 Dominik Jan Domin napisał(a):

> Fuuuuuj...
> Ale zdanie... W sam raz do podręcznika propagandy i manipulacji.
> Sęk w tym, że jako harcerz starm się zmieniać świat na lepsze, tj. na
> swoje.

Dominik,
wycięte z kontekstu moje zdanei rzeczywiście może być demagogiczne.
A Ty potrafisz przyciąć wypowiedź, żeby tak brzmiała :) niezbyt mi sie to podoba.

a w całości, wspominałam o tworzeniu podziałów instruktoskich,
o dzieleniu świata na naszych i ichnich
i pisałam to w takim własnie kontekście.
Zmienianie świata na lepsze mimo tego,
że rządzą nie 'nasi' tylko 'ichni'.
szczegolnie, z wlasnie nie udalo się się 'naszym'
dojść do władzy.

pozdrawiam
Anka

MINI MINI PARTY 2 - najbardziej wyjątkowa płyta
z dziecięcymi przebojami - to idealny prezent
dla każdego dziecka. Dostępna również wersja limitowana - CD+DVD.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fminimini.html&sid=595