[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 5 Gru 2005, 14:56:59 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 05, 2005 12:31 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

Paragraf 37 punkt 2.7:
"członkami rady chorągwi oraz Rady Naczelnej ZHP nie mogą być pracownicy
ZHP,"

A wiec nic na temat GK, CKR, czy NSH.

Paragraf 39 punkt 4:
"Po wygaśnięciu mandatu komendanta chorągwi, mandaty pozostałych członków
komendy chorągwi wygasają w chwili wyboru nowego komendanta chorągwi."

A wiec w danej choragwi rzadzi teraz komenda bez komendanta. To ona powinna
zwolac zjazd i dokonac wyboru rady choragwi i komendanta.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
============

Raczej nie: "A wiec w danej choragwi rzadzi teraz komenda bez komendanta. To
ona powinna
zwolac zjazd i dokonac wyboru rady choragwi i komendanta.", bo ten szyk
sugeruje wybor Komandanta i Rady przez Komende ;)

Chyba tak: "A wiec w danej choragwi rzadzi teraz komenda bez komendanta. To
ona powinna
zwolac zjazd, ktory dokona wyboru rady choragwi i komendanta." :)))

Po Zjezdzie mozna rzeczywiscie byc niedospanym :) Ja jestem - dwa
mieszkania - dwa remonty ;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin

Pozdrawiam :)