Re: [Czuwaj] Trzeba uprawiać swój ogródek - WOLTER

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 6 Gru 2005, 00:45:26 CET

> Czy mówicie o sektorze nr 4 ?? - sam chciałbym wiedzieć kto tam siedział
> :-) zgodność wręcz niespotykana. Czy ta pizza na 150 zl nie była właśnie
> dla tego sektora :-)
> phm Wojciech Godoń

Nie. Nie była dla 4 sektora.
W sektorze tym zasiadali delegaci z chorągwi Dolnośląskiej i
Warmińsko-Mazurskiej.
Ci pierwsi mieli bardzo sprecyzowane poglądy i złożyli ponad 40 poprawek do
statutu - począwszy od skreślenia zapisu o osobowości prawnej a skończywszy
na korektach redakcyjnych.

Głosowanie przebiegały różnie. Raz jednomyślnie, raz pół na pół. Jednego nie
można tu zarzucić - że ktoś nie wiedział nad czym głosuje - co niestety
zdarzało się na sali.
SW