[Czuwaj] Trzeba uprawiać swój ogródek - WOLTER

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Wto, 6 Gru 2005, 00:50:31 CET

Dnia 06-12-2005 o 00:45:26 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

> Nie. Nie była dla 4 sektora.
> W sektorze tym zasiadali delegaci z chorągwi Dolnośląskiej i
> Warmińsko-Mazurskiej.
> Ci pierwsi mieli bardzo sprecyzowane poglądy i złożyli ponad 40 poprawek
> do
> statutu - począwszy od skreślenia zapisu o osobowości prawnej a
> skończywszy
> na korektach redakcyjnych.

No w to nie wątpię, słuchałem dokładnie i jak juz pisałem szkoda, że nie
ma nagrody MVP Zjazdu - bo Wasza Chorągiew i ty osobiście zdobylibyście ją
w przedbiegach :-) pogratulowac skuteczności. Choć na początku coś tam
wycofaliście po odrzuceniu jednej z poprawek.... ale i tak musi być -
grunt że czuwaliście - chyba na zmiane bo jak sam przyzanłeś w jednej
wypowiedzi: "Już się rpzespałem a teraz czuwam" :-)

> Głosowanie przebiegały różnie. Raz jednomyślnie, raz pół na pół. Jednego
> nie
> można tu zarzucić - że ktoś nie wiedział nad czym głosuje - co niestety
> zdarzało się na sali.

heheh tu się zgadzam - czasem było komedii jak po głosowaniach ludzi
pytali nad czym głosowali :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II