[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 6 Gru 2005, 08:33:38 CET

Czyli może publicznie mowic nieprawde...

> - obciążenie dla ZHP jest mniejsze, bo chyba nie płaci się
> składki na ZUS (ma swoją firmę i tam zarabia więcej niż płaca minimalna),

Jestes pewien? Mi się wydawalo zawsze, ze jak ma się swoja firme, to szuka
się innego zrodla dochodu, bo wtedy od firmy placi się tylko skladke
zdrowotna. Poza tym skad wiesz ile zarabia w swojej firmie? Może nie osiaga
dochodow.

> - nie występuje podległość służbowa w stosunku do pracodawcy
> wynikająca z kodeksu pracy.

Oczywiście ze wynika. Przeciez ktos mu placi, a wiec ktos jest w czasie
wykonywania umowy jego przelozonym.
Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, ze kodeks pracy dotyczy także umow
zlecenie.
Chyba, ze prowadzi choragiew na umowe o dzielo :-)

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: