[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 6 Gru 2005, 09:21:13 CET

A dlaczego? Jestem odmiennego zdania.
Czy informacja z karty spisowej jest poufna?
Przeciez to wazna informacja, ze ktos NAPRAWDE nie bierze pieniedzy za swoja
funkcje.

Nie pytam ile biora inni, tylko czy biora.

Gdy ostatnio zapytalem komendanta stolecznej czy bierze kase ze swoja prace
i ile, to mi odpowiedzial i nie ma powodu by robic z tego tajemnice. Gdy go
zapytalem "ile wyciaga z tzw. Ryczaltow", to tez mi odpowiedzial.

Nie robmy tajemnic z tego kto ile zarabia, jeśli to sa normalne stawki.
Jak będę chcial kandydowac na komendanta choragwi to musze wczesniej
wiedziec, czy mogę utrzymac rodzine z tej kasy.

Wiec teraz zapytam wprost: (pytanie do osoby kompetentnej)
- Ile zarabia najlepiej i najgorzej zarabiajacy komendant choragwi?
- Ile zarabia Naczelnik i czlonkowiw Glownej Kwatery?
- Ile i czy zarabia Przewodniczacy?

Pytania dotycza oczywiście wszystkich form wynagradzania lacznie z
ryczaltami.

A jeśli ktos uzyje argumentu o ochronie danych osobowych to proszę o nie
podawanie nazwisk tylko funkcji.
Skoro wiemy ile zarabia prezydent, premier, czy ministrowie, to dlaczego nie
wiemy ile zarabiaja nasi szefowie?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl