RE: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 7 Gru 2005, 08:57:03 CET

Jestem za kadencyjnoscia, ale argument o realizacji Zobowiazania
Instruktorskiego do mnie nie trafia.
Nie trafia do mnie teraz i nie trafial na Zjezdzie.
Zobowiazalem się wychowac nastepce, czyli doprowadze do takiej sytuacji, w
ktorej gdy będę odchodzil, będę miał kandydata na moje miejsce.
Nie ma tu ani slowa, o tym, ze ktos inny zadecyduje za mnie, kiedy ten
moment ma nastapic.

Dla mnie duzo lepszym argumentem jest fakt, ze skoro ktos swietnie realizuje
się na funkcji komendanta hufca, to dlaczego go nie promowac i wypychac
coraz wyzej - do choragwi, GK, na Naczelnika.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: