RE: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 7 Gru 2005, 15:14:10 CET

Dominiku - ostroznie dobieraj slowa, bo mnie zupelnie nie zrozumiales, a
staralem się napisac wyraznie.

Oczywiście ze nastepce wychowuje od pierwszego dnia. Jednak to nie jest
argument, który może poprzec kadencyjnosc.
Jeśli mam 8 lat na pelnienie funkcji, to teoretycznie mogę zaczac wychowywac
nastepce po 7 latach.
Gdyby nie było kadencyjnosci, to musialbym to zaczac robic od razu.

Kadencyjnosc dziala troche przeciwko tym, którzy chcieli jej uchwalenia.
Przeciez jeśli kiepski komendant piastuje funkcje 7 lat, to rzadko się
zdazy, żeby ktos rok przed Zjazdem chcial jego odwolania, bo za rok będzie
musial się pozegnac z funkcja na dluzszy czas.

Idac za Twoja argumentacja - jeśli nowo wybrany komendant w drodze ze Zjazdu
do domu wpadnie pod samochod i zapadnie w spiaczke, to znaczy ze zlamal
Zobowiazanie Instruktorskie, bo nie wychowal nastepcy... ?

Pojde dalej. Jestem zdania, ze wychowanie nastepcy dla odchodzacego
komendanta hufca (jak i choragwi) to obowiazek calego srodowiska, a nie
jednej osoby. Wiec ja bym nie mieszal kadencyjnosci ze Zobowiazaniem...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: