[Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 7 Gru 2005, 23:21:19 CET

T.Rex napisał(a):

> Czyli można przyjąć, że drużynowy wędrowniczy nie musi wychowywać sobie
> następcy, bo zgodnie z metodyką jest on wybierany na tą funkcję przez
> członków drużyny.

Ja mysle, ze
1. to co napisal Radek, to jest wlasnie wychowywanie sobie nastepcy.
Tylko na troche innym poziomie.
2. On pisal o srodowiskach instruktorskich. A w druzynie wedrowniczej
pewnie powinno byc troche mieszanki tego i typowej odpowiedzialnosci
druzynowego. Ale zdecydowanie wiecej tego, opisanego przez Radka, modelu.

pozdrawiam
olek