Re: [Czuwaj] Kadencyjno¶æ - a raczej problem schedy

Gofer gofer w 3dw.pl
Czw, 8 Gru 2005, 10:09:15 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Bentkowski" <bentko w poczta.fm>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, December 08, 2005 1:28 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Kadencyjno¶æ - a raczej problem schedy

> Zwrot "wychowac nastepce"  mozna rozumiec nieco szerzej niz "wychowac
> nastepce na swoj± obecna funkcje". Radek drazy we wlasciwym kierunku,
> ale ja bym postawil go jeszcze szerzej. Ja bym raczej rozumial to jako
> wychowac kolejnego instruktora, kolejnego podharcmistrza,
> harcmistrza...W kazdym razie chodzi o to aby w swojej sciezce harckiego
> (i w ogole ludzkiego) rozwoju, wraz z pieciem sie wzwyz i podejmowaniu
> coraz to bardziej wymagajacych wyzwan, wychowac kogos kto bedzie nie
> mniej odpowiedzilany, odwazny itp, jak my przed kolejnym "wzlotem o
> [...]
Ja ten zwrot rozumiem w ten sposob, ze powinienem wychowac
nastepce-instruktora.
Nie konkretna osobe na konkretna funkcje tym bardziej wybieralna, bo t
przeczy zasadom demokracji.
Jestem Instruktorem i wychowuje kogos, kto zastapi mnie jako INSTRUKTOR.
Nie jako Komendant Hufca, druzynowy czy szczepowy.
Pozdrawiam

Pawe³