[Czuwaj] Kadencyjność - a raczej problem schedy

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Czw, 8 Gru 2005, 01:28:09 CET

Zwrot "wychowac nastepce"  mozna rozumiec nieco szerzej niz "wychowac
nastepce na swoją obecna funkcje". Radek drazy we wlasciwym kierunku,
ale ja bym postawil go jeszcze szerzej. Ja bym raczej rozumial to jako
wychowac kolejnego instruktora, kolejnego podharcmistrza,
harcmistrza...W kazdym razie chodzi o to aby w swojej sciezce harckiego
(i w ogole ludzkiego) rozwoju, wraz z pieciem sie wzwyz i podejmowaniu
coraz to bardziej wymagajacych wyzwan, wychowac kogos kto bedzie nie
mniej odpowiedzilany, odwazny itp, jak my przed kolejnym "wzlotem o
oczko wyzej".
Na marginesie: Nie bardzo chce mi sie wierzyc, ze nie ma jakis Uczonych
Pism Wielkich Ludzi na temat zobowiazania instruktorskiego ?:|

  Piter.

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1