[Czuwaj] prośba o pomoc - zajecia o PPH

Witold Pietrusiewicz smyrwa w poczta.onet.pl
Pią, 9 Gru 2005, 00:40:42 CET

basiafm napisał(a):

>Hello hm.,
>Czuwajcie,
>w piatek podczas Kursu Druzynowych w naszym hufcu poprowadze kominek -
>dyskusje nt Prawa i Przyrzeczenia. Mam swoja wizje, ale chetnie
>zapoznalabym sie z Waszymi pomyslami / konspektami na ten temat.
>
>Z gory dziekuje:))
>
>prosze o mejle na barbasia w harcerstwo.net
>Barbara Wojtaszek

Witaj,

Zapraszam na stronę www.siedemnastki.harc.pl - do działu "Tropiciel" (to
nasze pisemko), w nim znajdziesz moje teksty sprzed paru lat o Prawie i
Przyrzeczeniu:

Nieczyste myśli... - czyli jeden z głosów o Prawie Harcerskim
<http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=43>
z tutejszej listy "Czuwaj" o 10. punkcie
http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=43

Jak zmieniało się Prawo i Przyrzeczenie Harcerskie?
<http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=43>
czyli Prawo i Przyrzeczenie w ujęciu historycznym
http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=43

Na słowie harcerza polegaj jak na Zawiszy...
<http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=71&Itemid=43>
http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=71&Itemid=43

Nabici w butelkę?
<http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=43>
- m.in. parę harcerskich cytatów o abstynencji
http://www.siedemnastki.harc.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=43

Pozdrawiam serdecznie, czuwaj!
Smyrwa