Re: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

Czw, 8 Gru 2005, 11:22:22 CET

----- Original Message -----
From: "T.Rex" <trex w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 07 December 2005 23:11
Subject: Re: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

> Czyli można przyjąć, że drużynowy wędrowniczy nie musi wychowywać sobie
> następcy, bo zgodnie z metodyką jest on wybierany na tą funkcję przez
> członków drużyny.

Ekstra. Pora wziąć przykład z harcmistrzów z [czuwaja]. Tak, masz rację i
poważnie sie zastanawiam nad zmianą swojego stanowiska co do następcy...
zwolni mnie to z obowiązku nastepcy, gdy człowiek, którego przygotowywałem,
opuścił ZHP, a pozostała mi banda zwisów, którzy nic nie chcą robić... no i
kilku młodych, przed Przyrzeczeniem.

Ucieszony takową interpretacją
Dominik Jan Domin