Re: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

Czw, 8 Gru 2005, 11:24:31 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 07 December 2005 23:19
Subject: Re: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

> Dodam tez, ze jezeli komendant szczepu/hufca/choragwi bedzie tak dzialal,
> a mimo to nie znajdzie sie osoba chetna do przejcia srodowiska, to... nie
> do konca jest to wina komendanta. W koncu on zrobil wszystko co mogl.

Owszem.

Mój były komendant - gdy odchodził, na zjeździe odbyło sie gorączkowe
poszukiwania nastepcy, bo nie było chętnych. A sam mogę wymieć 3 nazwiska
osób, które były przygotowywane przez podejmowanie odpowiednich i
róznorodnych działań. No cóż. zaden z (nich) sie nie zdecydował - z róznych
powodów.

Dominik Jan Domin