Re: [Czuwaj] Kadencyjność - było: Pracownicy etatowi ZHP

Jurek gacki w poczta.onet.pl
Śro, 7 Gru 2005, 23:34:09 CET

Ja podobnie jak Olek mogę się tylko podpisać, pod tym co zaproponował Radek.
I to jest dla mnie realizacja Zobowiązania, w kwestii wychowania następcy na
poziomie komendanta hufca (i nie tylko...). Dlatego zdziwiły mnie trochę
wcześniejsze wypowiedzi niektórych osób na temat wychowania następcy przez
komendanta hufca. I wiecie, cieszę się że Związek, ma chociaż kilku czy
kilkunastu takich komendantów, którzy z "wodza" stają się kimś więcej. Bo
ciągle żywię nadzieję, że dobry przykład ma szansę się upowszechnić.
Jurek
13 RDH "GACKI" im. gen. W. Sikorskiego
Hufiec Jarosław
Chorągiew Podkarpacka