=?ISO-8859-2?Q?Re:_[Czuwaj]_Paragraf_38_BY=A3O:_Statut_do_ =B6ci=B1gni=EAcia?=

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 8 Gru 2005, 15:35:47 CET

Tomasz Werner napisał(a):

>Widze ze zalezy wszystko od sposobu gloswania....
>Przez zaznaczenie:
>Jesli jest jeden kandydat na kartce i go zaznaczamy krzyzykiem to na
>niego glosujemy, jesli nie to glos jest niewazny, prawda? - czyli
>dostaje 100% waznych glosow?
>Przez skreslenie:
>glos ze skreslonym kandydatem nie jest niewazny....
>
>Wszystko w rekach ordynacji....
>Tomasz Werner

przyjmując twoją wercję, to należało do razu zapisac "jesli liczba
kandydatów jest mniejsza lub równa liczbie miejsc, głosowania się nie
przeprowadza, a za wybranych uważa wszystkich kandydatów"

wydaje mi się, że zasada, iz kandydat musi otrymać popracie conajmniej
50% delegatów jest zbyt istotna, żeby pozbywac sie jej przy pomocy aktu
niższego rzędu niż statut.

Marcin