Re: Re: [Czuwaj] Paragraf 38 BYŁO: Statut do ściągnięcia

Czw, 8 Gru 2005, 15:41:24 CET

----- Original Message -----
From: "marcin wojtczak" <majcin w autograf.pl>
To: <twerner w igf.edu.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 08 December 2005 15:35
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Paragraf 38 BYŁO: Statut do ściągnięcia

> przyjmując twoją wercję, to należało do razu zapisac "jesli liczba
> kandydatów jest mniejsza lub równa liczbie miejsc, głosowania się nie
> przeprowadza, a za wybranych uważa wszystkich kandydatów"
>
> wydaje mi się, że zasada, iz kandydat musi otrymać popracie conajmniej 50%
> delegatów jest zbyt istotna, żeby pozbywac sie jej przy pomocy aktu
> niższego rzędu niż statut.

Natomiast rzeczywiście ordynacja może wprowadzić to tylnymi drzwiami,
oczywiście przy jednym kandydacie. NO bo jeśli postanowi, że skreślenie
wszystkich to głos nieważny... albo każe zaznaczać X i poda, że bez
zaznaczenia to głos nieważny...

Bałagan i tyle - a miał to być lepszy Statut. Nie można było po prostu kazać
powtarzać głosowania do skutku?? Ew. zamknąć ludzi w sali, na chlebie i
wodzie, az nie podejmą decyzji. Po tygodniu rozebrac dach...

DJD