[Czuwaj] Skladki i Ordynacja Wyborcza ZHP

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Gru 2005, 16:23:36 CET

Tomasz Werner napisał(a):

>Wg mnie w statucie mowa wylacznie o oplaceniu skladek czlonkowskich
> nawet nie o przekazaniu ich do hufca.
>Niestety zaden dokladniejszy zapis nie wplynal do komisji statutowej
>zjazdu wiec zostala propozycja GK.... a zjazd ja przeglosowal :-(
>Mam nadzieje ze RN stworzy ordynacje zgodna z regulami tworzenia
>prawa w tym kraju.... i uzna nadrzednosc statutu....
>Tomasz Werner

Mam nadzieję, że ordynacja będzie jednak odnosiła się do sytuacji
przekazania składek do wszystkich szczebli. Tyle praw ile obowiazków i
tylu harcerzy (a co za tym idzie głosów, delegtaów itp.) ile składek.

Kowlak