[Czuwaj] instruktor z Samoobrony

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 14 Gru 2005, 23:26:45 CET

> Pomyślałem sobie, że warto zostać w ZHP jednak i zmieniać je od wewnątrz.
> Więc przypinanie łatek, tworzenie stereotypów dziś wisi mi tak samo jak
> wtedy.
> Brzmi rubasznie?
> I tak ma brzmieć! Przeproszę wyłącznie tego kto udowodni, że choć jedna
> partia w Polsce jest pozbawiona populistycznych postaw... :-)

Jest spora różnica pomiędzy innymi partiami a Samoobroną ( i może jeszcze
kilkoma mniejszymi). I stopień populizmu ma znaczenie.
Na szczęście w wywiadzie z 18 listopada Lepper stwierdził, że Balcerowicz
nie musi odejść. Co więcej, dodał, że Balcerowicz robi wszystko co nakazuje
mu prawo i robi to dobrze. Więc jak widać niezbadane są wyroki Samoobrony
;-)

pozdrawiam
Marcin Skocz