[Czuwaj] instruktor z Samoobrony

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 14 Gru 2005, 23:15:17 CET

> Być może nie personalnie, ale osobiście uważam, że mimo wszystko pewne >
postawy polityczne wykluczają się z ideałami harcerskimi i nie powinny być >
tolerowane w  organizacji opartej na ideałach harcerskich.> Przejawem takich
właśnie właśnie oportunistycznych i populistycznych postaw > jest
Samoobrona, która to partia dzierży niechlubny rekord w zachowaniach >
niemoralnych jak i zwyczajnie beznadziejnie głupich.> Być może się myle, ale
chciałbym poznać zdanie innych dyskutantów w tej
> sprawie.
>
> pozdrawiam
> Marcin Skocz

Może i się ten człowiek nie myli... Albo ma krótką pamięć (aws, sld)
W latach osiemdziesiątych, nas małych harcerzy w łatwych do strącenia
rogatywkach ścigali starsi koledzy i wyzywali od czerwonych pająków, a po
przełomie 1989 wielu dziwiło się co my robimy w komunistycznej organizacji.
A sami wiecie jak było naprawdę i co myśleliśmy o Systemie.
I naszym zawołaniem było "wolność czy socjalizm?" a nie "socjalizm tak
wypaczenia nie".

Pomyślałem sobie, że warto zostać w ZHP jednak i zmieniać je od wewnątrz.
Więc przypinanie łatek, tworzenie stereotypów dziś wisi mi tak samo jak
wtedy.
Brzmi rubasznie?
I tak ma brzmieć! Przeproszę wyłącznie tego kto udowodni, że choć jedna
partia w Polsce jest pozbawiona populistycznych postaw... :-)
SW