[Czuwaj] instruktor z Samoobrony

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 14 Gru 2005, 22:49:10 CET

> PS. Kto chce sobie poużywać na radnym Samoobrony, członku władz ZHP -
> niech
> się nie krępuje. Już przywykłem do inwektyw :-)

Być może nie personalnie, ale osobiście uważam, że mimo wszystko pewne
postawy polityczne wykluczają się z ideałami harcerskimi i nie powinny być
tolerowane w  organizacji opartej na ideałach harcerskich.
Przejawem takich właśnie właśnie oportunistycznych i populistycznych postaw
jest Samoobrona, która to partia dzierży niechlubny rekord w zachowaniach
niemoralnych jak i zwyczajnie beznadziejnie głupich.
Być może się myle, ale chciałbym poznać zdanie innych dyskutantów w tej
sprawie.

pozdrawiam
Marcin Skocz