[Czuwaj] Nowy numer POBUDKI

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 15 Gru 2005, 00:14:23 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> OBA MI SIĘ TO !!! > Tam gdzie władza i pieniądze - tam korupcja krętactwo
> i wybór - komu  > ukraść by mieć wiecej. I być może powiecie, ze to slogan
> ale jak dotąd nie  > miałem ani jednego przypadku zaprzeczającego tym
> słowom - a argumenty "za"  > - codzienna praca i telewizja.

No bo niestety tak jest :(
I tak zawsze będzie. Gdzie będą pieniądze i gdzie będzie władza tam będą
potrzeby by je posiąść. Kłania się teoria trzech potrzeb.

Dla rozrywki zacytuję 7 cudów komunizmu, dzisiaj przyszło do mnie mailem :)

*1.* Każdy miał pracę.
*2.* Mimo, że każdy miał pracę, nikt nigdy nie pracował.
*3.* Nawet mimo tego, że nikt nie pracował, plan był zawsze wykonany w
ponad 100%.
*4.* Nawet mimo tego, że plan był wykonywany w ponad 100%, nie można
było niczego kupić.
*5.* Nawet mimo tego, że nie można było niczego kupić, wszyscy mieli
wszystko.
*6.* Nawet mimo tego, że wszyscy mieli wszystko, wszyscy kradli.
*7.* Nawet mimo tego, że wszyscy kradli, nigdy niczego nie brakowało

:)