[Czuwaj] (bez tematu)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 15 Gru 2005, 08:39:57 CET

Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Niby cytat, czyli z założenia cudze słowa, niby "najbardziej popularne
> stereotypy", czyli  z założenia przejaskrawienie, niby wyrwałem z
> kontekstu....
>
> Ale która z "bratnich organizacji" lepiej wypada w tym akapicie?

Też mnie to trafiło. Najpierw bardzo, potem, kiedy doszedłem do momentu,
kiedy widać, że to cytat i że to "niby stereotyp" trochę to osłabło, ale
rzeczywiście kiepsko to wypada.
Żeby opisac ZHR z tą samą siłą trzebaby napisac chyba o moherowych
beretach z lilijkami ;)

Ale to pisali licealiści, można im wybaczyć ;)