[Czuwaj] stereotypy

Rafał Klepacz seascout w go2.pl
Czw, 15 Gru 2005, 08:52:05 CET

Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Niby cytat, czyli z założenia cudze słowa, niby "najbardziej popularne
> stereotypy", czyli  z założenia przejaskrawienie, niby wyrwałem z
> kontekstu....
>
> Ale która z "bratnich organizacji" lepiej wypada w tym akapicie?

:Też mnie to trafiło. Najpierw bardzo, potem, kiedy doszedłem do momentu,
:kiedy widać, że to cytat i że to "niby stereotyp" trochę to osłabło, ale
:rzeczywiście kiepsko to wypada.

No ale co zrobić z tym, ze gdzieś ZHP jest tak postrzegane? Przecież - czy
nam się to podoba czy nie - to właśnie tak jesteśmy odbierani w niektórych
kręgach społecznych.

Oczywiście można się na to obrazić, żądać sprostowań, ale to chyba zła
droga.

Seascout