[Czuwaj] (bez tematu)

Czw, 15 Gru 2005, 10:51:28 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Mysle, ze szukasz dziury w calym :)

Tak?

No to zastanówmy się ile maili wpłynęłoby z komentarzem do takiej
parafrazy cytowanego przeze ze mnie tekstu:
*
"Pewnie dlatego trudno uwierzyć, że wciąż ponad 10 razy tyle rodziców
harcerzy woli świadomie posyłać dzieci do porządnej organizacji o
osiemdziesięcioletniej tradycji, mającej burzliwą historię, borykającej
się z nalepką "postkomunistycznej" i walczącej o własny system wartości,
niż drobnego odłamu tejże, złożonej z ludzi o skrajnie prawicowych i
klerykalnych poglądach o wąskiej zdolności akceptacji innych
światopoglądów ( że już sięgnę po najbardziej popularne stereotypy )"*

Takie stereotypy też są.
Oba stwierdzenia to bzdura.

Po co je uwypuklać?

Rynio.