[Czuwaj] (bez tematu)

Czw, 15 Gru 2005, 12:28:58 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Jasne, oczywiscie, służe.
> Pokręcony byl np. sposob glosowania poprawek do Statutu.

Ponieważ chwilkę spędziłem przy  pracy nad Statutem na Zjeździe nadal
proszę o uszczegółowienie "przekrętów"
Wydaje mi się, ze mylisz pojęcie "przekręt" od "pokręt".:)

Miałeś dać przykłady przekrętów, a napisałeś o tym co było pokręcone.
Pierwsze oznacza świadome wprowadzenia kogoś w błąd, a drugie np.
bałagan, czy nieuwagę delegatów/prezydium.
Moim zdaniem znacząca różnica.... zwłaszcza w kontekście Twoich słów.
Rynio