[Czuwaj] (bez tematu)

janek.pastwa w zhr.pl janek.pastwa w zhr.pl
Czw, 15 Gru 2005, 12:32:18 CET

parę wyjaśnień do samego początku
Cytat o którym mowa pojawił sie w odpowiedzi na list jednego drużynowego
ZHR który pyta isę o to czy współpraca z ZHP jest zła.
ten artykuł tu:
http://pobudka.zhr.pl/4/teksty/granatowy/jak.htm
natomiast większość dyskutantów myli go z artykułem m.in. mojego
autorstwa który żadnej takiej opinii nie zawiera. Mój artykuł jest tu:
http://pobudka.zhr.pl/4/teksty/zielony/roznice.htm
Ten artykuł rzeczywiście pisali licealiści (brzmi jak obelga, ale nie
jesteśmy tacy głupi)
Drugi (odpowiedź na list) pisał ktoś z redakcji, i zapewne wyraża ona
poglądy redakcji Pobudki.
tyle w kwestii sprostowań.

A jeżeli chodzi o przywołane stereotypy to są realnie istniejące
stereotypy: zarówne te z artykułu, jak i te kŧóre w poście zamieścił
Ryszard Rutkowski.
A przytoczone zostały zapewne po to żeby zwrócić uwagę na brak związku
tych streotypów z rzeczywistością.
Cz!
Janek Pastwa