[Czuwaj] (bez tematu)

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Czw, 15 Gru 2005, 13:06:53 CET

Dnia 15-12-2005 o 11:50:07 Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał:

> A zwolennicy szybszych - choc roznych od siebie w koncepcji - zmian,
> symbolizownani przez dh. Całkę i dh. Klepacza, nie dostali poparcia
> wiekszosci Zjazdu.

Wiem, ze "gdybanie" jest zbędne ale co by było gdy Rafał i Dorota
startowali do wyborów w jednej ekipie ??
Uważam, że efekt byłby oczywisty

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II