RE: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 16 Gru 2005, 09:04:49 CET

Ciekaw jestem czy zareaguje jakos pan wiceminister edukacji, który na
Zjezdzie powiedzial, ze dla niego harcerze sa oczywistym sprzymierzencem
szkol i będzie walczyl o to, aby harcerze mieli harcowki wlasnie w szkolach.

Mam nadzieje, ze nie myslal o odplatnych harcowkach...

Mam tez nadzieje, ze GK rozpocznie jakies dzialania...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: